Bu hafta bebegim uykuya geçtiği sırada öğürüyor hani kusma falan bir kere çıktı diğerinde gece 4 te oldu bir an panikle kaldırdım kendine geldi biri gündüz oldu yine aynı şimdi de babası yanındaydı allahtan o kaldırdı kaldırmasak bogulacak sanki 😥 korkuyorum bu durumu yaşayan varmı neden öğürüyor yada bogazına tükürük mü kaçıyor yada üşüttü mü anlamadım