Mom0976 Tombikdonerartikcokpahali yalnız kimse Zeydan beyin Adana yanarken Adana yediğinden konuşmuyor.😅
MayneymisAltintop Tüm siyasetlerden uzak bu ara en çok gördüğüm şey ‘herkes Erdoğanın’ ölmesini istiyor. Sev yada sevme bu çok çirkin bir şey. Sadece sevmediğin için Bir insanın ölümünü istemek çok zalimce her kim olursa olsun çok çirkin.
Tombikdonerartikcokpahali MayneymisAltintop Burda ölmesini istenilen o değil yalnız sadece bir çay meselesinden çıkılmış bir kara mizah
agacsizkoala MayneymisAltintop bu karikatürde Erdoğan’ın ölmesi istenmiş diye birşey yok, kendisi evi yanan , ocağı yanan , arazisi yanan yerde insanların üstüne yardım amaçlı çay attığı için onu karikatüre dökmüşler
Mom0976 [[url=https://www.hizliresim.com/4t7tp5b][img]https://i.hizliresim.com/4t7tp5b.jpeg[/img][/url]]