milasuna
Kızım genel olarak kaşığı reddetti. Ben de hiç “ayy yemesi lazımm ayy doyması lazım ayy aç kaldı” annelerinden olmadım işin aslı. 9. Aya kadar günde alması gereken maksimum ek gıda yüzde 30 zaten.
Ortalık batmıl, dağılmış onu da çok önemsemedim. 6. Ayında omlet verdim küçük parçalarla. Yediği kadar.. Meyve emziği kullandım çokca. Hatta bir dönem 3 4 tame meyve emziği alıp içine püreleri dolduruyordum. Yedikçe yenisini koyuyordum önüne. Kaşıktan nefret ediyordu çünkü 7. Ay civarı köfteye geçtim sanırım. Verdim eline. Sıktı, mıncıjladı. Sanırım 10 aylıkken çorbaları bardakla verebileceğiöi keşfettim. (internette asla okumamışım.. Akıllı ben…) öyle çorba içirebildim.
Yani sözün özü
Ortalık batmış bakmadım
Boğazına takılır diye panik olmadım
Her yemek sonrası kızımı yıkamak zorunda kaldım 🙄🙄
Şükür yemede dönemsel sıkıntılar hariç sorun yaşamadım