Kızım 15 aylık emzirmeye devam ediyorum ek gıda alıyor ama 10 gün önce eşimin zoru ile köye gittik hava değişimi nedeni ile yemek neredeyse hiç yemedi yemediği içinde memeye düştü neler yaptıysam yemek yediremedim yedigide iki kaşık falan gerisi yok ama gece uykusu ona rağmen çok iyi şimdi İstanbul’a geldik şu bile içmeyen kızım İstanbul’a geldik şakır şakır su içmeye başladı ama yemek yine ayni arı tahıllı mama aldım onu yedirdim gece uyurken mama yedirmeye devam ediyomusunuz normalde bizimle akşam yemeğinde ne varsa onu yer yatircagim zaman emer öyle uyurdu sabaha kadar mama yedirmek istemiyorum ne yapmalıyım herkes mama ver diyo 😔 15 aylık 10 kilo