Dobis Kızlar bebeğim 8 aylık labne vermek istiyorum ama nasıl yapıldığını bilmiyorum.Hazır versem olur mu ki? Yoğurdu kendim yapıyorum,lor peynirini limonla kestirip yapıyordum ama bu şekilde herhangi besleyiciliği yok diye okudum.
bikerem Dobis iyre sut kaynatiyorum,parmak yakmayacak sicakliga gelince 2 kup suzme peyniri ezip,mayaliyorum. 12 saat sonra tul suzgece dokuyorum. Oh mis. Suzulen suyu dondurucuda kagit bardaklara koyuyorum. Corba,pure pankek vs kullaniyorum.
Dobis Emirin_Annesiii pınarın minik minik paketlenmiş labnesini almış eşim de bugün deneyelim o zaman teşekkürler🙂
Dobis bikerem peki süzme peyniri marketten paketli mi alıyorsunuz.evde yapmak istiyorum ama cesaret edenedim loru bile bazen tuttudamadığım oluyor.Peki lor peyniri nasıl yapıyorsunuz🤣peyniraltı suyundan yapmak gerekiyormuş sanırım ama tam bir tarif bulamadım,limonla kestirince besleyiciliği olmuyor diyorlar.Teşekkür ederim tarif için🤗
ulkercikolataligofret Evde yaptım 11. Ayına kadar daha sonra normal peynir vermeye başladım normal peyniri de mutlaka suda bekletiyorum önceden. Tuz oluyor hazırların içinde. Yapmak çok basit evde yapabilirsiniz aynı yoğurt mayalar gibi.
Dobis ulkercikolataligofret evet malesef tuz var benim de içim ondan çok rahat değil bir de paketli ürün fobisi var ben de bebeğe vermeye çekiniyorum ama yapamayınca mecbur aldık.Evde yapmayı denicem ama suzme peyniri hazır mı almak gerekiyor biliyor musunuz?
Zeynepzeyz Dobis merhaba gerçek lor tarifini instagramda hastalanmayançocuk sayfası sabit hikayelerinde var bakabilirsiniz
bikerem Dobis evet marketteki suzme peynir ile yapiyorum. Loru da sutten yapiyorum gercu bu lor olmuyor ama kaynayan sütü sirke ile kestiriyorum. Limon hic denemedim. Peyniralti suyunu saklayip muhakkak kullaniyorum
ulkercikolataligofret Dobis ben süzme peynir ile yapıyordum tuzunu atsın diye suda bekletiyordum, hala o şekilde veriyorum peynirini/zeytinini. Ama beyaz peynirle mayalayan arkadaşımda vardı. Tuzsuz/az tuzlu beyaz peynirle de deneyebilirsiniz.
Krgztuba Dobis hep hazır Pınar labne yada Migros’un organik labnesini veriyorum kendim yapcak kadar sevmiyorum bu hayatı 😂
Dobis Krgztuba yoğurdu mayalarken labneyi de aradan çıkarayım dedim elim değmişken🤣 Yoksa ev yapımı bebek bisküvisine geçemedim😄
Hasretkoc Dobis bıo gurmenın organık labnesını kullanıyoruz mıgroslard var .Onu alamam dersenız torkunun labnesını kullanın dıyorlar tuz oranı en düşük oymuş.