Hiranur2010 Ya kızlar deliricem resmen hep emen bebeğim şuan emmiyo memeye gelince agliyo biberonla verdim sahip onu içti neden olur böyle anlayamadim 9 Ay 13 günlük bu arada
PortakalliKahve Hiranur2010 evet meme reddi. Aynı sorunu bende yaşıyorum. Sadece uyku esnasında emiyor benimkide. Geri göndürmek zor ama deniyoruz
Ezgi01 Hiranur2010 akiş hizi sanirim .meme yoruyo bende suyu bile kasikla veriyorum alismasin die.gunduzde sarkiyla ayakta sallaya sallaya emiyor sicaktan sanirim bu retler bizdede var.uykulu emiyor ama gunduz kavga dogus.bende yatarak emziriyorum bunu da kabul ediyor
Okuroya Evet tam olarak bu oluyor. Biberona alistiysa tekrar memeye gelmesi çok çok zor. Şuan aklı ediyo küçük olsa memeye dönmesi bir nebze kolay olabilirdi ama şuan sizi çok zorlar
PortakalliKahve Hiranur2010 evet çok zor o yüzden uykuluyken emzirin geceleri özellikle. Yani hiç emmemesindense günde 2-3 kere emmesi bana yetiyor