Melegim1 Sezaryen doğum yaptım beş gün önce ama çok mu zorladım dikişlerim mi patladı yapıştırdıkları bantta biraz kan vardı bebeğim sarılık olduğu için doktora soramadım bile kendimi unutmuşum