Mevakemaleyna Bir teyze var klimasini satio 18lik 900 tl dedi bana çocuklar vantilatorden hasta oldu ve hani balkonum vs de yok esim yok mok dedi ama benim ceyrek bilekligim var annem dogum icin aldi onu satip alacagim sizce dogru mu? Baktim hani sogutmasi güzel