benbilmembebembilir Bizde şu an 4. Ay atağındayız. Gece uykusu falan hak getire. Pek üstüne düşmüyorum sabrediyorum. Atak bitsin bebeğim nasil uyumak isterse öyle uyuturum diye düşünüyorum. Şu an ortaya karışık. Pilates topu, kundakta sallama, ayakta sallama, kucakta pışpışlama. Hepsi var kısacası 🥲