Mss19 Merhaba anneler. Oğlumun kulakları doğduğunda normaldi şu an 2 ay 5 günlük kulaklarıgittikçe kepçe bi görünüm alıyor gibi. Bunu önlemenin bi yolu varmı? Tavsiyelerinizi bekliyorum
Derin34_ Mervecik1 evin içinde kullanıyorum valla 😂 Düzelir mi bilmem ama doğdugunda böyke değildi. Gece yatarkende bazen şapka takıyorum bazende takmıyorum ma gğn içinde bandaj hep kafasında 3 ay 14 günlüüz bu arada
Pinkbery Mss19 geceleri bandana kullanZ delikli file gibi olamlardan. Ailede yoksa diğer türlüsü düzelir merak etme benim bebegmdede vardı suan duzeliyor. Tek kulaktı. Benmde bebekken tek kulagım kepceymıs baya. Suan gayet düz:))
Nazlina Mss19 benim kizimda oyleydi bandana taka taka duzeldi evde takabilirsiniz yada sapka sıkı tutacak