Ayssmsk Beyza12344 çok denedik bugün de aynı ama yok işten çıkmak zorunda kalıyorum ve en kötüsü aç kaldığını bilmek beni mahvediyor şuan evde 4 tane biberon oldu napsam bilmiyorum
Selinergezer Ayssmsk hadi ya inşallah tutar sabır diliyorum bende çok uğraştığım için çok iyi anlıyorum🙏🏻
Beyza12344 Ayssmsk sırınga ile basladım ben sonra biberon a gectim ıyıce Acıkınca içiyordu baslarda doktor ac kalmaz korkma dedi ben de kasmadım kendimi ben rahatlayın a kızım da rahatladı diş cıkar a zamanında da kızım elimizden zorla alıyordu biberonu