Melegim1 çok geçmiş olsun, İnan hemen iyi olacak. Biz şuan 29 günlüğüz doğumun 2. Gününde bizimde sarılığımız vardı 12,5 çıkmıştı. 17 gün erken doğduğu için memeyide kavrayamıyordu mama içmişti iki gün ne olur ne olmaz diye 1 gece fototerapi aldı hastanede. Hastaneden çıkarken eve kolların boş dönmek çok koyuyor insana 1 gece için çok ağlamıştım. Her yemek saatinde süt götürün hemşirelere verin içiriyorlar biz hastanede sabahlamıştık iyi beslensin diye ilk ağız sütü çok önemliymiş. Ertesi gün 7 ye düşmüştü sarılığımız. Sonrasında ise (hala daha dikkat ediyorum) 2 saatte bir ve bebek istedikçe hep emzirdim. Hatta ilk zamanlar emin olmak için sağdım kaç ml içtiğini gördüm üstüne tekrar emzirdim sizde deneyin. Ne kadar çok anne sütü ve çiş o kadar çabuk sarılığı atlatmak demekmiş. Rabbim dermansız dert vermesin ne kadar çok hasta bebek var yoğun bakımda çıkar Allah’ın izniyle en kısa sürede.🤲🏻