borasmom Ayımıza girdik oğlum her türlü uyutma yöntemini reddediyor sadece memede uyumak istiyor, tam bir meme aşığı. Ben yoruldum, bittim, yaşama isteğim tükendi daha buraya bir sürü şey yazabilirim yani ama boşuna 😞😞 asla hiç bir ümidim kalmadı ne memeden ayırabiliyorum ne gece beslenmesini kesebiliyorum ne memeden başka bir yerde uyutabiliyorum. Çareler çaresiz. Söyleyeceklerim bu kadar.
borasmom Merykrc atak döneminde değiliz şuan ama uyku gerilemesi olabilir 18. Ayda oluyormuş yaklaşmışız ammavelakin hep böyleydi atakları geçip güneşli günlere geldiğimizde de sonuç değişmedi :(