OmerinDefnesi Kızlar bir hafta önce doğum yaptım.Bebeğimin vajinasından beyaz bir akıntı geldiğini gördüm bikaçkere.Nedir bu akıntı.Sizlerin bebeklerinde oldumu bu durum.
Melin16 OmerinDefnesi 17 günlüğüz bizdede oluyor bazen yarın ramdevumuz var bunuda sorucam ben net bilgi alınca yazarım.
Ece08 OmerinDefnesi annenin hormonları geçmiş diyor doktorlar bizim kızda kan bile gelmişti azıcık sonra geçiyor korkulcak bişey değil demişti doktor
Annask OmerinDefnesi evet kızım 37 günlük yeni doğduğu zaman sarı şeklinde bizde de akıntı oluyordu normalmiş..
Asyabebek1 OmerinDefnesi benim.bebegimde de olmuştu, doktora sormuştum, annenin hormonlarindan oluyor demişti, ilk bı hafta olmuştu sonra olmadi
Minikbimelek @OmerinDefnesi evet canım tüm kız bebeklerde oluyor. Elleme,temizlemeye çalışma zamanla geçecek🙂
OmerinDefnesi Minikbimelek endiselencek bi durum olmadığına sevindim şükürler olsun.Baya korkmuştum çünkü el kadar bebekte akıntı nealaka diye
OmerinDefnesi Ece08 benim kızımında demin hafif kahve rengi şeklinde geldi iyice korktum doktora gitmeye karar vermiştim gitmeden burayada bi sormak istedim
Melin16 OmerinDefnesi yani söylenenlere göre normalmiş bende hep öyle okudum ama Doktordan duymakta yinede fayda var inşallah normaldir genelinde geliyorsa korkulacak bısey yoktur canım.
OmerinDefnesi OmerinDefnesi sordum normal az miktarı dedi.Annenin kadınlık hormonlarından kaynaklanıyormuş.Bebeğimin göğüsleride şiş onlarda normalmış oda hormonlardan oluyomuş yakında geçecekmiş