Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 1 yıl üç ay olacak karnımin yamuklugu geçmedi 10 kilo fazla kaldığı için ve çatlakların beyazladi fakat bundan anrasi için işe yarayan gerçekten çözüm olan bir krem var mı yoksa hep böylemi kalıyor??? Tecrübeli arkadaşlar yazın lütfen….