Ya normalde adetim çok düzenli değildir genelde 31 günde olurum ama gecikti hafif karın ağrım baş ağrım var ama hiç gelen giden yok çok stres oldum şuan köydeyim test te alamıyorum ama korunma yöntemimize de güveniyorum açıkçası aşıdan dolayı olduğunu düşünüyorum başına gelen var mı acaba ? Bide emzirmeyi bırakalı 1 ay olacak oda etkilemiş olabilir mi