Aizat Arkadaşlar gaz ve kolik pikke çıkıyor diye duydum hesapliyorlarmiş haftadına gore nasil hesapliyorsunuz ? Bilen varsa yardımcı olurmusunuz ?
Smilee Aizat 40+0 Haftanıza göre hesaplama yapmanız gerekiyor. https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/