Yasos2067 Arkadaslar, dogum yapalı 4 gun 3. Gunde bebegım yogun bakıma alındı anne bebek kan uyusmazlıgı sonucu sarılık ++ olan varmı kac gunde cıktınız yogun bakımdan yatıs yatıs yapıldıgında 15.80 di bugun kı sonuc 13.40 şükür ölçümümüz 13.80 e ınmıs ölçümümüz
denizzzz95 Yasos2067 bizimde kan uyuşmazlığımız var şuan 56 günlüğüz hiç sarılık yaşamadık sık sık emzirdim
Yasos2067 denizzzz95 bizimkı normal sarılık ve uyusmazlık degıl anne, bebek arasında uyusmazlık anne baba arasınds olsa daha rahat olacaktı