Turkologanne gümüş kapak çok kişide işe yaramış fakat bende hiç yaramadı , yaraların oksijen alması gerekiyor diye duydum ben. Avent kalkanın delikli olanını kullanmak daha mantıklı. Bir de benim de henüz iyileşmedi ama geçen gün doktorum göğüsleri kapatmamak gerektiğini biraz hava alması gerektiğini söyledi hatta güneşe çıkmamı, bir de susam yağı kullanmamı tavsiye etti . Denemekte fayda var 🤷♀️