Kızlar kızımın kolunun altında bi kızarıklık var. Tam kabartı şeklinde değil. Doktor tryosid verdi. Geçirmedi. Advantan verdi. Geçirdi ama geri geldi. Sonra tryosid 10gün kullanın geçse dahi dedi. Ama kullanırken arttırdı, kestik. Bu tarz bişey yasayan oldu mu? Öyle sulu yara falan değil. Deride kızarıklık.