HaticeClk benim bebeğimde geçen hafta cıktı şimdi bayaa azalttım ama yinede tam bitmiş değil. Günde 4-5 defa bir çay bardağı suya bir çay kaşığı karbonat atıp karıştırıyorum. Gazlı bez veya pamuklu bir mendili o karışımla ıslatıp parmağıma doladım ağzındaki beyazlıkları silerek temizledim. Birde doktorunuz bir damla verdi mikostatin diye. geçirmiyor ama acısını alıyor kızım ağzını hiç açmıyordu tekrar yemeye başladı.