Merhaba hanımlar kızımın bu ayın 9 unda göz operasyonu var onun için bugün tam kan sayımı vs için kan aldılar sonuçlar yarın çıkacak dendi ama ben e nabızdan baktım doktor mesajında yetersiz numune reddedildi yazıyor şimdi tekrar mı kan vereceğiz yani zaten kızım zar zor durdu ağlaya ağlaya perişan oldu resmen bilginiz var mı acaba ?
https://www.hizliresim.com/hjiqiqh
Bu şekilde yazıyor işte 😒