Mlkko Ecemurunannesiyim yeni doğan biberon ucları tek delik oluyor 0+ ay olanlar onları kullanabilirsiniz yavaş akıyor. Ben de avent kullanıyorum 1 numara biberon ucu yavaş
Prensesannesi5 Ecemurunannesiyim Ecemurunannesiyim Philips avent çok qüzel büyüqünü kullanıyorm qöqüs ucu qbii yawaş akımlı 1 aylık bebeqime kullanıyorm
Ecemurunannesiyim Mlkko ezanede aldik biz ilk dogdugun da bi suru denedik hepsi hizli akiyor tikiyor bebegim
Mlkko Ecemurunannesiyim biberonlar ilk başta hızlı akıtır sonra damla damla akıtır sonra durur bebek çekmedikçe gelmez. Ben de çok denedim ve hepsi böyleydi. Vermeden önce ters çevirin akması durunca verin bebeğiniz kendi çeksin belki çözüm olur.
Grlzynp Ecemurunannesiyim philip avent 60 ml olan pp biberon alım anne memesini red etmez bende 18 gunluk bebegımle tecrube ettım tavsıyeederım
Prensesannesi5 Grlzynp 60 ml olan küçük ama büyüyünce kullanamaz zaten pahalı bi ürün büyük alsın büyuýncede kullanr
Grlzynp Prensesannesi5 yavaş akımlı olan 60 ml olanda var diğerlerinde akım hızlı oldğu için meme reddi fazla yinede siz bilirsiniz