isabel Yazın çocukların da içebileceği ev yapımı meyve suyu tarifleriniz var mı?😍 Limonata yapıyorduk, buzlukta stoğumuz bitmiş🤦🏻♀️
nursocum isabel ben sadece oğlum içebileceği türden yapıyorum. O gün evde hangi meyve varsa yapıyorum karışık sadece vişne hepsini de çok seviyor
Tatlican isabel Erik,visne ,cilek ,kızılcıktan ayrı ayrı kaynatıp yapiyorum vişne yada erige kara üzümde katiyorum . limonatada seviyor kızm
nursocum isabel meyveleri ekleyip su koyup 1 saate kaynatıyorum sonra dolapta muhafaza ediyorum herşey göz kararı başka bişey yok ☺️
Kagansmother Hoşaf yapıyorum ben genelde şekersiz suya at Kaynat usulü yada portakal elma havuc suyu sıkıyorum