Bir buçuk yaşındaki bebislerinizde huysuzluk var mı anneler. Herşeye ağlıyor . Sürekli kucak istiyor. Yapışık ikiz gibiyiz dışarı götürüyorum gezsin diye orda bile kucak istiyor gece milyon kare uyanıyor. Bahçe kapısından girer girmez eve geldik diye yerlere yatıyor girmek istemiyor bir haftadır böyle neden olabilir