Semasahin Arkadaşlar bebeğim 20 günlük bir öğün anne sütü bir öğün bebelac mama veriyorum ama bugün aşırı derecede ağlıyor karnında gaz birikmiş çıkaramıyorum ne yapmam lazım egzersiz denedim beline vuruyorum ama fayda etmiyor napayım sizce
Belciminannesi Semasahin kekik anason bunlar çok iyi geliyor gaza ama etkili yani benim bebeğimde öyle oldu sıcak su torbasını totosunun altına koyardım ara ara değiştirir karnına koyardım çok iyi gelirdi.. Şimdi yaz ama denemeye değer en son çare
mllhh Semasahin zeytin yağıyla masaj yapın özellikle koltuk altına ayaklarına biraz da poposuna sürün ayaklarıyla bisiklet hareketi yapın çok işe yarıyor biraz da kimyon verebilirsiniz.
Gldrn35 Semasahin 2 kasik kimyon cayi icirin birde su torbasi cok ise yariyor ayaklariba koyuyordum .
Belciminannesi Bade28 kekik bir tutam cezveye dök üstüne yarım cay bardağı su dök kaynasın sonra oda ısısına gelince 2 3 kaşık ver.. Anasonda aynı
Semasahin mllhh yaptırdım egzersiz de denedim ama karnındaki hava inmiyor çocuğa bugün mama da vermedim acaba yanlış mı yapıyorsun anne sütü tek verdim ama oda yetmiyor doymuyor çocuk