Kızlar bebegim 1 yasında, gecen ay ilk defa eskisi gibi normal geldi adetim , ama bu ay hem erken hemde akıntıyla beraber pembemsi sonra kahverengi ve arada bi kan seklinde geldi toplasanız 1 paket ped dolmaz yani , emziriyorum , acaba ondanmı ondan olsa gecen ay duzelırmıydi, bu bi haftadır ne kalkıp iş yapasım var ne baska bişi hep uykum gelıyor , doktora gidip vitamin ilacıda kullandım , halada kullanıyorım ama hala cok yorgun ve uykuluyum