Busra_VrL yeter diyoruz işe yaramıyor . adalet diyoruz işe yaramıyor. sesimizi de çıkarıyoruz çözüm olmuyor . ne zaman son bulacak yeter artık nasil bi vicdan yoksunluğudur bu. ellerin kırılsın. aynısını yaşa. diri diri mezara gömül!!!!
Mom726373 Bu psikopatlar her yerdeler. Patronumuz , oturduğumuz kafe de garson, bindiğimİ vapurda yanımızda. Her yerdeler maalesef bilmiyorlar tükenmiyorlar allah belallarını versin