Benim de sağ az sol daha çok. Hatta bir ara iyice azalmıştı sağ taraf, bebek memeye geldiğinde ittiriyor istemiyordu. Sağ tarafta uç problemi var daha zor tutuyor, benim de kolayıma geldiği için başta solu daha fazla verdim o yüzden oldu muhtemelen. Bir dönem sütü az olduğunda eds yöntemini sag tarafa uyguladım, daha sonra hep ilk sağ tarafı verdim, hala öyle yapıyorum. Miktarı o şekilde arttı.