Bebeğim anne sütü almıyor 2.5 aylıkken sütüm kesildiği için emziremedim mama ile besleniyor 4.5 aylık şuan biraz biraz ek gıdaya başlamayı düşünüyorum ek gıdaya başlayan oldumu bu zamanlarında başladıysanız ne ile nasıl başladınız fikir verirmisiniz ? 🥰