Xyz1234 Xyz1234 dr a gitcem ama kültür de aldılar o da bir kaç gün sonra çıkıyor şimdi beklesem mi beklemesem mi emin olamadım
Kuzeymen Xyz1234 belki az miktarda vardır. Yüksek miktarda olması birsürü sebepten olabilir idrar yolu enfeksiyonu da olabilir