mycutebaby benim oğlumda 10 aylık bu zamana kadar hiç yemek sorunu yaşamadık herşeyi yedi diyebilirim çok şükür , ama bir haftadır çok az yiyor , ağzındakini geri çıkarıyor.. havalardan ve dişlerden diye düşünüyorum.
kızınız da atak döneminde olabilir 8-10 ay arasında bir atak yaşıyorlar diye biliyorum bi araştırın isterseniz 😊 ama çocuklar çok huy değiştiriyor bence stres yapmayın elbet normale dönecektir