Anlaşılmayan şey, bir afet olduğunda tabi ki hepimiz koşacağız. Ama afeti gidermenin, bütünlüğü korumanın ilk görevlisi vatandaş değildir. Kosssskoca ülkenin neden 1 tane bile yangın söndürme uçağı olmadığını da ayrıca düşünmek gerekir. Her şey bittiğinde dilerim ki 3 güne unutulmaz halkın yaşadığu, köylünün yaşadığı, tankeri pet şişelerle doldurmaya çalışanların yaşadığı. Biz kardeşiz. Kardeşler zor zamanlarında büyüklerden yardım alır, büyükler yardım etmezse önce onlardan hesap sorulmalıdır.