Momkids ben sizi şöyle ikna edeyim o zaman. Ben bodrumda yaşıyorum. Şuan biz cehennemi yaşıyoruz. Öyle uzaktan içinde olmadan konuşması çok kolay normal olarak tabi. Şimdi millet damacanayla denizden su çekiyo, yoğurt kovalarıyla yangın söndürmeye çalışıyor. Marmarisi söylemiyorum bile berbat durumda. Çökertme, mazı yanı bitti. Bizler , çoğu yerel yetkililer yalvarıyo uçak helikopter diye. Yokkk göndermiyolar. Bizim devlet büyüklerimizi bizi kaderimize terk etti hanımefendi. Gecelerdir uyku uyumuyoruz. Şimdi ben size uçakla helikopterin farkını anlatamayacağım ne diyim ki. Bir kere helikopterin aldığı su ve uçağın aldığı suyu tartışmayalım. Neyse faydalı olmak isterseniz buyrun bekleriz her türlü insan gücüne ihtiyaç var zira bizbize kaldık.