basaktpe12 Kızlar ben 1hafta önce çok ağrıyan dişimi çektirdim 3gün ağrı şişlik oldu şimdi 1hafta oldu hafif ağrı var o taraftan baş ağrım oluyor normal mi 20lik cıkıcak dedi ama onun ağrısı mı
gocebebirbayan basaktpe12 ay ben de 1 haftadır çekiyordum. Randevu da yoktu. En son özele gitmek zorunda kaldım ☹️ Kanal tedavisi dedi. Cuma günü kanal tedavisi yaptı. Bu cuma da dolgu yapacak. Çok kötü diş ağrısı ya ☹️