Merhaba kızlar 2 ay 6 gunluk oğlum var. Göğüs ucum olmamasindan ve bebegimin memeyi tam kavrayamamasindan dolayi ilk günden beri gogus yaralariyla başım dertteydi çok fena yarildi hepimizin başına gelmiştir. 10 gun falan emzirebildim sonra 1. ayina kadar oğlum memeyi tutmadı hep sutumu sagip verdim buda gogus ucumun çıkmasını sağladı inatlastim ve sonunda emzirmeyi basardim ama emzirme saati gelince korkumdan tansiyonum dusuyodu acicak goguslerim diye agliyarak emzirmeye çalışıyodum😕silikon gogus ucu aldım oğlum onu tutmadi birsürü çeşitli kremler hiç biri tekbasina ise yaramadı. gelelim buldugum çareye😀lazım olanlar lansinoh krem silikon gogus ucu ve göğüs Pedi. Lansinoh kremi surup üstüne silikon gogus ucunu takip göğüs Pedi koyup sütyeni takiyosunuz. Her emzirmede silikon gogus ucunu çıkarıp öyle emzirdim ve Emzirme bitince krem sürüp ucu takip kapattım. Gogsunuzün iyilestigini görene kadar bunu tekrarlayın. Iyilestiren şey silikon uc sayesinde gogus ucu biryere deymiyo krem silinmiyo ve silikon ucun içine sütünüz doluyo o süt gogus ucunuzun iyileşmesini sağlıyor gogus Pedi de silikon uca dolan sütun camasiriniza bulasmasini onluyo. ( sürekli kontrol edin silikon uc dolunca gogus pedi çok islaniyo camasiriniz islanmasin). Benim yaralarim geçti umarım sizlere de care olur.💕