Edaist Sanıyorum tuvalet Eğitimi için çocuğun hazırbulunuşluğu önemli. 2, 2,5 yaşta başlıyor diye biliyorum. Biraz erken olmuş sanki. Atıyorum o zamanlarda 10 günde öğreteceğiniz şeyi bir ay iki ay uğraşacaksınız belki. Kendinize de bebeğinize de eziyet etmeyin derim☺️