Aysenilan canım sakın panik yapma bebeğine karşı moralin yüksek olsun benim bebeğimde atlattı daha küçüktü. Biraz halsiz şuan bebiş hasta sonuçta ama bir kaç güne iyi olacak inşallah. Dua et Rabbine sığın. Emmiyorsa uykusundan uyandır emzir güçten düşmesin geçecek. Bizden çok etkileniyorlar ona karşı pozitif olmaya çalış canım. Her zaman soru sorabilirsin yalnız değilsin 💕