Musam bizim de öyle oldu veremi sonra yaptı ,2 tanesi karma ve tetanoz halsizlik uyku yaptı ,gece ateşi çıktı calpol verdim düştü zaten sürekli kontrol ettim ,verem de hiç bir şey olmamıştı şükür ,size önerim ateş 38 e çıkmadan ilaç vermeyin ,bağışıklık açısından beklemeniz daha iyi olacaktır ,devamlı kontrol edin, özellikle akşam ,anca etki gösteriyor aşı,illa ateş çıkacak diye bir şey yok tabi her bebiş farklı,iyi ki hemşire 2 ye bölmüş yoksa çok ağır olurdu , yakiyormus iğneler çok ağladı yavrum