Tokyo okul öncesi öğretmeni olarak belirteyim ki bakıcı olmasından da iyi bir kurum her zaman iyidir,kademeli olarak süreyi çoğaltın ilk günden o kadar bırakmayın ,öğretmenlerde zaten azar azar başlayıp süreyi uzatır diye düşün,anneden ilk kez ayrilacak çünkü ,sosyalleşmesi ve konuşması için inanılmaz olumlu olacaktir ,öncesinden beraber gidip okulu gezin tanıtın ,her şeyi tek tek gösterin,arkadaşları olacağını ,oyunlar oynayacağını ,etkinlikler yapacağını görsün ve bilsin ,pat diye okula götürmeyin,alacağınız eşyaları beraber seçin,hazırlamada eşlik etsin ısınma turları için bunlar iyi gelecektir 😊ayrılırken ağlaması çok normal,ben seni bekliyorum deyip kesinlikle okuldan gitmeyin sizi görmek istediğinde yer belirleyin orada sizi bulsun görsün ilk zamanlar zor ama sonrası düzene giriyor öğretmene ve size bol sabır ve eğlenceli günler diliyorum ❤️🌸