Kızlar merhaba sizlere birşey danışmak istiyorum kızım 9 aylık ama kilo alımı yavaş geçen aydan beri mesela kilo alımı yok, doğumundan beri mamasını değiştirdim birkaç kez şuan bebelac kullanıyorum ama hiç etkisi yok bana yardımcı olurmusunuz kilo alımında en iyisi hangisini kullanabilirim