Merhaba sevgili anneler, oğlum 15 aylık fakat yürümüyor henüz, koltuklardan mi tutunup sıralıyor, tutunarak kalkabiliyor, istediği yere totosunun üstünde gidiyor hatta daha yeni emeklemeye başladı ama bir türlü yürümüyor iki elinden tutunca yürüyor ama asla tek başına ayakta durmuyor ellerini bırakınca kendisini bırakıyor hemen artık korkmaya başladım çok üzülüyorum doktora gittik bişey olmadığını söyledi birazcık daha bekleyelim yürümezse çocuk nörolojiye bi gösterin dedi, bulunduğumuz il de çocuk nöroloji yok yakın bi ilden randevu aldım 10 ağustosa, inşallah bişey çıkmaz çok tedirginim artık uykularım kaçıyor bu yüzden.