Juliet2021 Merhaba bebeğim bazen mamanın yarısını içiyor kalan mamayı hemen atıyormusunuz? Yoksa bekletip tekrar mı veriyosunuz?
DaisyMom Juliet2021 arkasinda yaziyor 2 saat icinde tuketilmesi gerekiyor.Yanlis hatirlamiyorsam.Ben hemen dokmuyorum genelde yarim saat sonra tekrar veriyorum iciyor.Sicak suyun icine koyuyorum.
Vildan2334 Juliet2021 yarim saat icinde veriyorum cok nadir 1 saat bekletiyorum havalarda cok sicak oldugu icin bozulma riski daha yüksek dikkat edin siz yarim yapin baktiniz iciyor sonra tekrar yarim daha yapın en azindan aklinizda kusku kalmaz
PoyrikAden Juliet2021 mamanın hazırlandıktan sonra yarım saat içinde tüketilmesi gerekiyor . Ben kalsa bile yeniden hazırlayıp veriyorum .
Gigyyy Juliet2021 bir süresi var veriliyor ama hiç öyle yapmadım hep döktüm,süt bu sonuçta güven olmaz bence taze yapılmalı ve anında tüketilmeli
havaciannee Juliet2021 1 saat içinde tüketilmesi gerekiyor ama mağlum havalar sıcak daha çabuk bozulabilir ben 90cc yapıyorum doymazsa devamını yapıyorum ziyan olmaması için
alinaannee Juliet2021 bir saat içinde tüketilmesi gerek ben ne olur ne olmaz diye yarım saat sonra döküyorum havada sıcak bence bekletme