Betim Çok teşekkür ederimm.Benim bebeğim 6.5 aylık iki haftadır azalma oldu.Aç kaldığını anladıkça mamayla destekledim.Fakat biberona alışıyor sanırım beni reddetmeye başladı.İlk oğlum meme ve mamayla büyüdü mamaya karşı değilim. Ama onun durumu farklıydı bu bebeğimi bu kadar emzirdim devamı da olabilir diye çabalar gösteriyorum.Eger etkisi olursa size çok dua edeceğim 🤲