Merhaba sevgili anneler. 40 günlük anneyim. Bebeğim İlk doğduğu gün hastanede sağ kürek kemiğinde ağrı başlamıştı. O zamanlar sezaryenden dolayı uygun pozisyonda emziremediğim için ağrı olduğunu düşündüm. Bir süre sonra geçti. Şimdi yeniden başladı. Doktor bi merhem yazdı ama prospektüste emziren anneler kullanmasın diyor. Siz bu durumu yaşadınız mı, ne kullandınız? Lütfen yardım edin