minigim24__ Kızlar biberonda kalan mamayi nasıl muhafaza ediyorsunuz? Tekrar bebeğinize veriyor musunuz?
TheBaby minigim24__ Hayır tabiki. En fazla 1 saat saklanır mama. Ama bebek 2 saatte bir acıktığına göre o mama çöpe gider
Annisss minigim24__ hayir canim çöp maalesef ben ilk başlarda hatta sogudugu an direk dökerdim sonra 1 saate kadar beklendiği duydum ama yinede en fazla yarım saat beklettigim oldu o da 1 yaşından sonra falandir
MotherOfAlmila minigim24__ Direk cöpe atiyoruz canim. Yeni taze olarak vermelisin. Durdugu yerde hem bozulabilir hem de bakteri toplayabilir.
minigim24__ Teşekkürler kızlar bende döküyorum zaten ama kalanı da veren varmış sanırım.. o yüzden sormak istedim. Ben mi yanlış yapıyorum diye 😄