Sda9191 Benim kizim da 19.5 aylik. Yaklasik 2 ay once kakasini anlayinca lazimliga oturtmaya basladim. İlk hafta hic yapmadi ya da yaptiktan sonra yakaladim. Ama su donem hemen her sabah kakasini lazimliga yapiyor. Cisi hala alistiramadim. Ama benim yok fazlasiyla sabir ve istikrar istiyor. Araya yaz tatili girdi. Memlekete gittik, tatile gittik derken biraz bosladim. Ama ben de bu konuyi nasil ilerletebilecegimi tam olarak bilemiyorum