Hanımlar merhaba benim ikiz bebeklerim var 3 aylık oldular.10 gün öncesine kadar aptamil kullanıyodum ama şimdi sma kullanıyoruz.sma kullanmaya başladıktan 1 gün sonra kakalrı bildiginiz kına yeşili oldu.sizlerde de olan var mı?bilgi verirseniz çok sevinirim çünkü yoksa dr a götürücem