Kızlarrr
2 yaşında kızım var bana ya abla diyo yada adım ebru ebu diye çağırıyo anne demiyor anne de diye söyleyince dede veya baba diye gülerek karşılık veriyo kaynanamlarla beraber yaşıyorz kızımı hep annem diye sever bende öle severim acaba bunun etkisi varmı en çok beni sever bana çok düşkündür ama bnaa anne demiyor o kadar çok istiyormki akşam eve gelince kapıda annem diye bekleyip bana sarılmasını😔