Kızlar yarım saate bi saate bi hem mama hem süt vermeye çalışıyorum değerimiz 12 yarın doktorum yükselmemiş olması lazım dedi uyandıramıyorum karnı doyduktan sonra uyumasında sakınca varmı ki sürekli uyanık mı tutmam lazım bide şekerli su zararlı mı sarılık için iyi gelir diyor etraf düşünceleriniz nedir bi çay kaşığı versem zararlı mı acaba